Üzletszabályzat.
Általános szerződési feltételek és adatvédelmi irányelvek.
A jelen ÁSZF tartalmazza a Szerszám Áruház & Tüzép Center (továbbiakban Webáruház)
használatának feltételeit az alábbiak szerint
A Webáruház címe: SZERSZÁM WEBSHOP
URL : www.szerszamwebshop.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
- Cégnév: Szerszám-Nagyker.hu Kft
- Székhely címe: 7761, Kozármisleny Zrínyi M u 35
- Cégjegyzékszám: 02-09-088242
- Nyilvántartást vezető cégbíróság: Baranya Megyei Cégbíróság
- Adószám: 32519844-2-02
- Bankszámlaszám: MHB BANK
- 10300002-13777537-00014908 HUF
- 10300002 13777537 00014881 EUR
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni,
akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.
Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait.
Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
3. Az át nem vett csomagok ( oda-vissza) szállítási és csomagolási költség a vevőt terheli, kérem ennek tudatába rendelni.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja
adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül,
és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain,
amennyiben kérdés merül fel a termékkel kapcsolatba kérjük keresse fel vevőszolgálatunkat,
ahol munkatársaink e-maibe vagy telefonon információt tudnak adni a felhasználók részére.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.
Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők : a megrendelt termékeket áruházunk 1-3 munkanapos határidővel tudja teljesíteni,
amennyiben a megrendelt termék nincs raktárkészleten, minden esetbe egyeztetésre kerül sor a webáruház
és a megrendelő között a termék beszerzését illetően.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató megrendelés után előkészíti és kiküldi vevő részére,
amelyről a vevő e-mailbe vagy mobilon értesítést kap a (MPL) futárszolgálattól.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni.
Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás) Az előreutalási módnál áruházunk díjbekérőt küld vevő részére
ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokon kívül,
a rendelt termék értékét illetve a szállítási költséget.
Webáruházunk minden esetbe a vételár+szállítási költség beérkezte után küldi a rendelést.
A lehetséges fizetési mód kiválasztására, kérjük olvassa el a "Szállítási feltételek" menüpontot!
Amennyiben kérdése merül fel a szállítási költséggel kapcsolatosan, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat, telefonon vagye-mail küldésével.
Elállási jog
Elállási nyilatkozat
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál
Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Vitarendezés gyorsan, egyszerűen, a következő linken érhető el.
Békéltető testület:
Fogyasztó védelem:
Online vitarendezési platform:
ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
- Cégnév: Szerszám-Nagyker.hu Kft
- Székhely címe: 7761, Kozármisleny Zrínyi M u 35
- Cégjegyzékszám: 02-09-088242
- Nyilvántartást vezető cégbíróság: Baranya Megyei Cégbíróság
- Adószám: 32519844-2-02
- Bankszámlaszám: MHB BANK HU56 10300002-13777537-00014908 HUF HU09 10300002 13777537 00014881 EUR
ADATVÉDELEMMEL KAPCSOLATOS
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
https://szerszamwebshop.hu/tarhely/GYIK.pdf
DATACONTROLLER
"A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett."