Adatvédelem


 
Üzletszabályzat.



 
 
Általános szerződési feltételek és adatvédelmi irányelvek.

A jelen ÁSZF tartalmazza a SZERSZÁM WEBSHOP (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint
 

A Webáruház címe:  SZERSZÁM WEBSHOP


URL : www.szerszamwebshop.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:


Cégnév: 
Far-ma Bt.
Székhely címe: 7761, Kozármisleny Zrínyi M u. 35
Cégjegyzékszám: 0206066404
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Baranya Megyei Cégbíróság
Adószám: 20109589-2-02
Bankszámlaszám: 
Boly és Vidéke Takarék Szövetkezet 50100150-12001352


Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:


Cím: 
7761, Kozármisleny Zrínyi M u. 35
Telefon: 06306491067
E-mail: szerszamwebshop@gmail.hu

Nyitva tartása: H-P 8.00-18.00 SZ  8.00-12.00
Vasárnap az ügyfélszolgálat szünetel.



Az általános szerződési feltételek elfogadása


1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait.
Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 



Az adásvételi szerződés létrejötte:


1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.


2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 


3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.


A termék lényeges tulajdonságai


A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain, amennyiben kérdés merül fel a termékkel kapcsolatba kérjük keresse fel vevőszolgálatunkat, ahol munkatársaink e-maibe vagy telefonon információt tudnak adni a felhasználók részére.



Árak


A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.



Kiszállítás, személyes átvétel


1. A szállítási határidők : a megrendelt termékeket áruházunk 1-3 munkanapos határidővel tudja teljesíteni, amennyiben a megrendelt termék nincs raktárkészleten, minden esetbe egyeztetésre kerül sor a webáruház és a megrendelő között a termék beszerzését illetően.


2. A termékek kiszállítását a szolgáltató megrendelés után előkészíti és kiküldi vevő részére, amelyről a vevő e-mailbe vagy mobilon értesítést kap a (MPL) futárszolgálattól.


3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 



Lehetséges fizetési módok


1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)


2. Banki átutalás (előre utalás) Az előreutalási módnál áruházunk díjbekérőt küld vevő részére ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokon kívül, 

a rendelt termék értékét illetve a szállítási költséget. Webáruházunk minden esetbe a vételár+szállítási költség beérkezte után küldi a rendelést.



Elállási jog


/tarhely/A9RCE1A.pdf


Elállási nyilatkozat


/tarhely/Elallasi.doc

 


Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja


1. Személyes bejelentés


A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál

Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
- a kifogás rendezésének módját. 
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja. 

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben


Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét, 

- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

Vitarendezés gyorsan, egyszerűen, a következő linken érhető el.

Békéltető testület:

https://www.baranyabekeltetes.hu/bekeltetes-mit-is-jelent-a-bekelteto-testuleti-eljaras/


Fogyasztó védelem:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/taxonomy/term/113

Online vitarendezési platform:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

                                                                         

 

ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

    FAR-MA Kereskedelmi és Szállító

 

Betéti Társaság
 
https://szerszamwebshop.hu/tarhely/Adatvedelmi_es_adatkezelesi_tajekoztato_szerszam_webshop.pdf


 ADATVÉDELEMMEL KAPCSOLATOS

 

 
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK